Kolekcja: mama i dziecko
-
2 reviewsCena regularna 6,99 złCena sprzedaży 6,99 zł Cena regularnaCena jednostkowa / za
-
No reviewsCena regularna 24,99 złCena sprzedaży 24,99 zł Cena regularnaCena jednostkowa / za
-
No reviewsCena regularna 28,99 złCena sprzedaży 28,99 zł Cena regularnaCena jednostkowa / za
-
No reviewsCena regularna 31,99 złCena sprzedaży 31,99 zł Cena regularnaCena jednostkowa / za
-
No reviewsCena regularna 6,99 złCena sprzedaży 6,99 zł Cena regularnaCena jednostkowa / za
-
No reviewsCena regularna 24,49 złCena sprzedaży 24,49 zł Cena regularnaCena jednostkowa / za
-
No reviewsCena regularna 28,99 złCena sprzedaży 28,99 zł Cena regularnaCena jednostkowa / za
-
No reviewsCena regularna 31,99 złCena sprzedaży 31,99 zł Cena regularnaCena jednostkowa / za
mama i dziecko - opis kolekcji
Produkty Masmi nie zawierają: perfum, superabsorbentów w postaci proszków i pudrów, wiskozy, celulozy, plastiku, chloru czy dioksyn. Do produkcji używana jest tylko bawełna uprawiana bez użycia pestycydów, herbicydów czy chemicznych nawozów i bielona wodą utlenioną, a nie chlorem.
patyczki higieniczne dla dzieci
wkładki laktacyjne
podpaski poporodowe
wielorazowe wkładki laktacyjne
EKOLOGICZNE PRODUKTY MASMI DLA MAMY I DZIECKA
- Wyprodukowane są w 100% z certyfikowanej bawełny organicznej.
- Największa ilość certyfikatów na rynku: ORGANIC COTTON, ECOCERT, GOTS, ICEA, FSC, VEGAN, COTTON NATURAL, NOT TESTED ON ANIMALS.
- Najwyższa chłonność spośród podobnych produktów innych marek.
- Hipoalergiczne - doskonałe dla alergików i osób ze skórą wrażliwą i skłonną do podrażnień.
Badania naukowe wskazują, że używanie produktów z certyfikowanej bawełny organicznej, bez dioksyn i substancji zapachowych, może zmniejszyć podrażnienia skóry.
Czy wiesz że wielu producentów tradycyjnych produktów do higieny intymnej stosuje tzw. greenwashing licząc na Twoją nieuwagę i nieznajomość certyfikatów? Stosuje na opakowaniach grafiki podobne do certyfikatów EKO lub uwypukla wybraną cechę fragmentu swojego produktu jako wiodącą dla całości produktu - np. bawełniana jest tylko otoczka zewnętrzna produktu a wewnątrz są składniki chemiczne, takie jak superabsorbenty, plastik czy celuloza. Jednak za pomocą odpowiednio dobranej grafiki (wielkości napisów i ich umieszczeniem), producent tworzy wrażenie jakby cały produkt był z bawełny. Jest to świadome wprowadzanie klientów w błąd w celu zwiększenia sprzedaży.